In de gratis variant van de inboedel service betaald u helemaal niets en komen wij langs om uw spullen op te halen.
In de gratis variant draagt u zorg voor:
Wat nemen we niet mee:
Bouwafval, chemische producten, verf, verfverdunners, autobanden, accu’s, tl lampen, vloerbedekking, etc.
Voor bovengenoemde spullen moeten we (hoge) extra kosten in rekening brengen omdat deze door een gespecialiseerd bedrijf moeten worden afgevoerd. Breng deze dus zelf naar Area of stortbordes in uw gemeente waar u ze (in veel gevallen) met uw pasje gratis kunt inleveren!!!
In de doe het zelf variant van de inboedelservice bespreekt u een datum voor de inboedelservice. De kosten hiervoor zijn € 195,-
Vervolgens komen wij langs om de bus te plaatsen.
In de standaard variant draagt u zorg voor:
*Wat nemen we niet mee:
Bouwafval, chemische producten, verf, verfverdunners, autobanden, accu’s, tl lampen, vloerbedekking, etc.
Voor bovengenoemde spullen moeten we (hoge) extra kosten in rekening brengen omdat deze door een gespecialiseerd bedrijf moeten worden afgevoerd. Breng deze dus zelf naar Area of stortbordes in uw gemeente waar u ze (in veel gevallen) met uw pasje gratis kunt inleveren!!!
Standaard uitrusting in de bus:
Wanneer de uitrusting beschadigd of kwijt raakt worden daarvoor kosten in rekening gebracht:
In de standaard variant van de inboedelservice spreekt u vooraf met ons af wat er gehaald dient te worden. U zet de spullen klaar en wij halen de spullen op. De kosten hiervoor zijn € 245,-
Vervolgens komen wij langs om uw spullen op te halen.
In de standaard variant draagt u zorg voor:
*Wat nemen we niet mee:
Bouwafval, chemische producten, verf, verfverdunners, autobanden, accu’s, tl lampen, vloerbedekking, etc.
Voor bovengenoemde spullen moeten we (hoge) extra kosten in rekening brengen omdat deze door een gespecialiseerd bedrijf moeten worden afgevoerd. Breng deze dus zelf naar Area of stortbordes in uw gemeente waar u ze (in veel gevallen) met uw pasje gratis kunt inleveren!!!
In de volledig ontzorgd variant van de inboedelservice kunnen wij alles voor u regelen. Na het maken van de afspraken komen wij langs om uw spullen op te halen. Wij regelen alles. De kosten hiervoor zijn vanaf € 395,- voor één dagdeel. Voor elk extra dagdeel wordt €195,- berekend.
In de volledig ontzorgd variant draagt u zorg voor:
*Wat nemen we niet mee:
Bouwafval, chemische producten, verf, verfverdunners, autobanden, accu’s, tl lampen, vloerbedekking, etc.
Voor bovengenoemde spullen moeten we (hoge) extra kosten in rekening brengen omdat deze door een gespecialiseerd bedrijf moeten worden afgevoerd. Breng deze dus zelf naar Area of stortbordes in uw gemeente waar u ze (in veel gevallen) met uw pasje gratis kunt inleveren!!!